2012. január 11., szerda

Samsung Monte - Jelenlegi ára: 14 000 Ft

Eladnám Samsung Montem!
20as előfizum lejárt, 70esnél váltottam ki az új előfizut.
Tartozékaival (adatkábel, cd-ék, headset, töltő) dobozában + ajnádék 2db kijelzővédő fólia.
A kijelző karc mentes, fólia volt rajta, egy hónapja lett leszedve, de azóta a telefon használva se volt.
Hátlapja zsebkopott csak, illetve az egyik pöcök le van törve, és ezért kicsit mozog rajta a hátlap (mozog ha nyomkodjuk a telefont, tehát a hátlap nem esik le). Ezt a hibát, csak a nagyon kötekedős vásárlók veszik észre. Én a telefont már így vettem boltból. Észre se vettem, csak 2 hét után.
Akkuja különösen jól bírja a strapát.
GPS is van benne. Részletekért, vagy képekért írj!
Csere érdekel más telefonokra is, kis ráfizetéssel is, de csak és kizárólag karcmentes telefonok érdekelnek!



Jelenlegi ára: 14 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-14 03:12
. Samsung Monte - Jelenlegi ára: 14 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése